Rehabilitacja stomatologiczna

Rehabilitacja stomatologiczna to kompleksowa diagnostyka oraz terapia narządu żucia i wszystkich okolicznych tkanek mających na niego wpływ. Fizjoterapia obszaru twarzy i głowy ma bardzo szerokie spektrum zastosowań. Jest skutecznym uzupełnieniem leczenia stomatologicznego i ortodontycznego, zapewniając lepsze jego efekty oraz redukując towarzyszący różnym zabiegom dyskomfort.

W naszej klinice do wstępnej oceny pacjenta wykorzystujemy system do analizy światło-optycznej kręgosłupa i kompletnej oceny funkcjonalnej całego ciała. Pozwala na jeszcze dokładniejsze znalezienie przyczyn oraz skutków występowania zaburzeń obszaru twarzoczaszki i kręgosłupa szyjnego w innych częściach ciała. Przekłada się to na większą dokładność w doborze odpowiednich metod leczenia, a tym samym większą jego skuteczność.

Rehabilitacja stomatologiczna doskonale sprawdza się w pracy z takimi zaburzeniami jak:

• Migreny
  • Bóle głowy i karku
  • Dyskomfort oraz trzaski w obrębie aparatu żucia
  • Zaciskanie zębów – uszkadzanie szkliwa zębów
  • Szumy uszne
  • Zaburzenia stawów skroniowo – żuchwowych(TMJD)
  • Bóle twarzy i ucha
  • Dolegliwości kręgosłupa szyjnego
  • Drętwienie kończyn górnych
  • Dyskomfort towarzyszący leczeniu ortodontycznym, implantologicznym lub chirurgicznym

Działania mające na celu poprawę sprawności naszych Pacjentów: