Koordynator ds. Administracyjno-Ekonomicznych
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę administracyjno-ekonomiczną, w tym: nadzór nad przygotowywaniem i obiegiem wewnętrznej dokumentacji, w szczególności dokumentacji kadrowo-księgowej, przekazywanie dokumentacji do podpisów Zarządu, koordynowanie obiegu i terminowości przepływu faktur, realizację zamówień na art. biurowe i spożywcze. Dodatkowo, do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: kontakt z kontrahentami i wybranymi dostawcami, wsparcie pracowników wszystkich działów w zakresie zadań administracyjnych i organizacyjnych, nadzór nad terminowością realizacji szkoleń, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, archiwizacja dokumentów, sporządzanie pism, raportów i zestawień.
Oczekujemy:
- wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe,
- dobra organizacja pracy i zdolność planowania czasu,
- samodzielność, skrupulatność, odpowiedzialność,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie,
- dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office, w tym umiejętność redagowania dokumentów,
- znajomość branży medycznej – mile widziana.
Oferujemy:
- formę zatrudnienia – umowę o pracę,
- możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożeniowym,
- dużą samodzielność działania,
- atrakcyjne i dobrze wyposażone miejsce pracy
- miłą i przyjazną atmosferę,
- współfinansowanie karty Multisport,
- zniżki dla pracowników i rodziny na usługi medyczne we wszystkich oddziałach MIRAI Clinic.
Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z dołączoną klauzulą o zgodzie na przetwarzaniedanych osobowych. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.
APLIKUJ